Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte skruvat ner plattan så mycket så att skruven har släppt i gängorna i plattan.Justerar ett på tyrolia attack 13, och på den ena visning har det varit lätt att justera höjdleden. Det funkar dock inte på den andra. Jag kan vrida skruven men det flyter inte höjdleden....
Vad kan vara fel?
Med framåt menar du mot framdelen av skidan?Du har inte skruvat ner plattan så mycket så att skruven har släppt i gängorna i plattan.
Pröva att trycka plattan framåt och samtidigt skruva på justerskruven.
Ja, den åker ju bakåt då du sänker den, och jag vill minnas att den går att skruva så långt att den tappar taget om gängorna.Med framåt menar du mot framdelen av skidan?
Grejen är att det är inte skruvat tillbaka, utan framåt, vilken betyder att det är för högt...Ja, den åker ju bakåt då du sänker den, och jag vill minnas att den går att skruva så långt att den tappar taget om gängorna.
Pröva att göra tvärs om då, skruva och dra plattan bakåt.Grejen är att det är inte skruvat tillbaka, utan framåt, vilken betyder att det är för högt...