Schaerstroem
Medlem
Kan man göra vattenhopp hemma?
jag har suttit och kolla på massa filmer från bosön å rättvik, vilket har reulterat i att jag har blivit jäkligt sugen på att testa sj! men jag orkar inte betala massa pengar för att åka till bosön för att hoppa typ nån dag :/
vore ju smidigare om man hade nått hopp hemma i närheten som man skulle kunna köra på lite när man vill!:D
hjälp mej med vad man behöver och hur man ska göra för att fixa detta! och om det i huvudtaget är möjligt att fixa.. kanske rentav inte går
men de är kanske nån som vill hjälpa till med projektet också?
sj så bor jag i sundsvall så tipsa mej om några bra spots..
har en ide sj om hur man skulle kunna göra det hela enkelt men frågan är om farten kommer räcka? om man bygger en ganska liten ramp på en hög brygga och typ folk knuffar på, skulle de funka?
keep it streaming!
vore ju smidigare om man hade nått hopp hemma i närheten som man skulle kunna köra på lite när man vill!:D
hjälp mej med vad man behöver och hur man ska göra för att fixa detta! och om det i huvudtaget är möjligt att fixa.. kanske rentav inte går
men de är kanske nån som vill hjälpa till med projektet också?
sj så bor jag i sundsvall så tipsa mej om några bra spots..
har en ide sj om hur man skulle kunna göra det hela enkelt men frågan är om farten kommer räcka? om man bygger en ganska liten ramp på en hög brygga och typ folk knuffar på, skulle de funka?
keep it streaming!