Kan man lita på www.longboardshop.de?

kollar man i nästan alla longboardtrådar som finns här så är det minst ett inlägg där någon rekommenderar dem...så ja

Om du inte vågar lita på ett seriöst företag vad får dig att lita på forumsfolk?

om du inte vågar lite på seriöst forumsfolk, vad får dig att lita på en tysk firma?

Senast ändrad:
Jag kan hålla med om att sidan ser riktigt fattig ut men ja, alla här inne skriver ju gott om den så man kan nog lite på den.

"Om du inte vågar lita på ett seriöst företag vad får dig att lita på forumsfolk?"
Det han undrar är väl om företaget är seriöst? O.o

Jag har beställt truckar därifrån och ja, man kan lita på dem. De är en av europas största longboardaffärer, både fysiskt och på internet.

Alteam sa:
"Om du inte vågar lita på ett seriöst företag vad får dig att lita på forumsfolk?"
Det han undrar är väl om företaget är seriöst? O.o
JO, men företaget är ett företag dom tjänar pengar på att vara seriösa och blir av med kunder om dom inte är det.

Vad förlorar en forumsanvändare på att vara oseriös? Inget alls :P Tycker man borde lära sig att lita på sin instingt och sen sökta på företagsnamnet. Om det då rekommenderas lite överallt så kan man ju då dra slutsatsen själv att det är ett okej företag ;)

beställde randall 180mm truckar av dem och fick 150mm ist, så jag maila dom om det och dom sa att dom skickar nya 180mm men jag får behålla båda paren :D så ja, dom är bra!

Tillbaka
Topp