Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
moroten klarar sig nog inte iaf.osst sa:Sant! Men försämras kvalitén?
öhh, jag har ingen kolll faktist..osst sa:Sant! men jag tror inte det är samma med skidor och morötter! måste gå djupare in i ämnet!
tänk såhär,odlander-M sa:tänk såhär,
är en morot fortfarande god efter 2 år? -Nej
går moroten fortfarande att äta efter 2år? -Troligen
kommer man att dö om man äter moroten efter 2år? -Troligen
kommer försäkringen gälla om dör för att man ätit en morot efter 2år? -Nej fan heller
Intersport, jovsist ja.odlander-M sa:öhh, jag har ingen kolll faktist..osst sa:Sant! men jag tror inte det är samma med skidor och morötter! måste gå djupare in i ämnet!
jag skulle kolla med typ en local affär,
intersport har väl koll på det mesta?
HAhaha macc3 =DCoke sa:nej det är en mekanism som automatiskt uppgraderar skidorna till en bättre nivå, ungefär som när digimon digiutvecklats![]()
Varför stående om man får fråga? Och ja, jag frågar av genuint intresse.Nojlas sa:Träkärnan i skidan mattas ut genom åren ju mer man åker, belag kan torka och stålkanter kan rosta. Beror ju på om man sköter och förvarar grejjerna. Skidor förvaras stående och sommarvallade på ett torrt ställe.
När plast blir riktigt gammalt, typ 10-15 år blir den ofta skör som knäckebröd, gäller väl främst pjäxor och gamla bindningar.
2 år ska dock inte vara något problem för ett par skidor...
JAg skulle hålla med Odlander. ha nhar koll på det mesta och vet allt!ODLANDER sa:öhh, jag har ingen kolll faktist..osst sa:Sant! men jag tror inte det är samma med skidor och morötter! måste gå djupare in i ämnet!
jag skulle kolla med typ en local affär,
intersport har väl koll på det mesta?