kanada jan-maj nån som ska dit?

• Trådstartare Trådstartare btm
  • Start datum Start datum

btm

Medlem
hallåj!

Tänkte kanske sticka till kanada i vinter och åka en jävla massa puder =) förhoppningsvis...
har vart där för ett par år sen och nu är det dags att sticka tillbaka.
men inga polare med pengar som kan följa med =( så nu kikar ja här istället.
hade ju varit grymt att vara fler.

Hej! Jag och min polare kommer sticka till Kanada nyår - april, förmodligen Nelson och WW. Vart hade du tänkt dig?

/Frida

hej btm. jag drar till kanada en 22 sep, stannar sedan till slutet av mars..vi vill också åka bräda där, men vet ännu inte vart. art ska du åka?

sticker ja till kanada drar ja nog till någonstanns runt kicking horse lake louise. men funderar på att köpa en bil och dra runt lite. Hittar ja någon/några trevliga att resa med så är ja ju lätt öppen för förslag.
Har kollat en del på utah i usa också. men som sagt inte bestämt något. folket styr.
tjao

Jag o en polare drar dit i början på feb, inget bokat så vi har tankar på att ev hyra bil i 2-3 veckor. Drar dit snön faller helt enkelt, hade varit grymt o få me sej ytterligare någon! :)
Ha det gott

om du tänkar att vara i kicking så finns det boende där,...fixat och klart. googla på a quiet corner för att se hur det ser ut.
8pers kan bo där och jag ser gärna att platserna fylls så snabbt som möjligt....btw early bird går snart ut oxå...bäst att skynda sig på det!

Jag är också fett sugen på kanada men har ingen att åka med. Jag hakar gärna på. Hade tänkt mig att åka så fort som möjligt efter nyår. Hör gärna av dig/er till mig på oskar.aronson@gmail.com så kan vi snacka lite mer om det.

Jag är förövrigt 20 år och åker bräda.

Oskar

tja.
om du på nåt sätt lyckas hitta ett boende i kanada......är jag på.. :)
21 år, kulor i bakfickan och skidor i bagaget.
hör av dig.
david

Hej!

Jag och en kompis är väldigt sugna på att dra till Kanada efter nyår. Tanken är att vi ska köpa en bil och resa runt mellan olika system och leta bra åkning. tänkte vara borta i minst 2 månader och sedan till pengarna tar slut. Är det någon som är sugen på detsamma? Skicka ett mejl eller skriv i min gästbok så vi kan styra upp något!

/Viktor

Vi är två som drar till kanada jan - till mitten på mars, kommer mest troligt att köpa bil och första stopp blir red, sen åker vi till nelson och whitewater, ska bli nice att komma tillbaka till WW det är ett skönt ställe :) Efter det så drar vi dit där det är bäst för stunden. Kommer att avsluta resan i Whistler för att hälsa på JET. Längtar helt sjukt mkt

/Jonas

Har ni hittat något bra flyg till Vancouver eller något bra boende i whistler?
Hoppas på att åka ca två veckor i Januari eller kanske længre om jag hittar bra boende och flyg. Någon som har några bra tipps?

Tillbaka
Topp