Kanada

molle72

Ny medlem
Kanada
Jag och min polare drar till Vancouver på måndag och undrar om någon har lite tips på vart vi skall ta vägen, har tänkt att åka mycket catski. Det verkar vara varmt just nu, kanske det finns ställen som är mindre känsligt för värme.

Molle
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp