är det castle mt som ligger 2-3tim ifrån fernie du menar ?Mange-B sa:Castle mountain
låter som att ni var där på årtiondets sämsta dag...hahahalinkan_110 sa:är det castle mt som ligger 2-3tim ifrån fernie du menar ?Mange-B sa:Castle mountain
har mardrömmar därifrån än, liftar som var gjorda med 1,5cm rör och 1cm vajer och gick i 1dm/s och när vi kom upp till toppen så var vi tvunga att få hjälp från patrollen för att hitta ner, mellan grus och sten ! har nog aldrig åkt i så lite snö![]()
men kan nog va fint om dom får förutsättningar och de va mest kanadensisk arme och vi när vi var där !
om var i fernie 5 veckor och fick 10cm nytt, kul de juPNyberg sa:låter som att ni var där på årtiondets sämsta dag...hahahalinkan_110 sa:är det castle mt som ligger 2-3tim ifrån fernie du menar ?Mange-B sa:Castle mountain
har mardrömmar därifrån än, liftar som var gjorda med 1,5cm rör och 1cm vajer och gick i 1dm/s och när vi kom upp till toppen så var vi tvunga att få hjälp från patrollen för att hitta ner, mellan grus och sten ! har nog aldrig åkt i så lite snö![]()
men kan nog va fint om dom får förutsättningar och de va mest kanadensisk arme och vi när vi var där !
Hmm..jag var oxå i Kicking det året. Vart bodde du?schaman sa:Revelstoke, sjukt bra åkning om du frågar mig. Kicking Horse gör nog inte heller ont om det är snö så det räcker. Var där för två år sen och körde på stock o sten... Sämsta vintern på 50 år
Fernie skall inte heller underskattas men mer folk än i Revelstoke. Bodde dock inte i byn så jag har ingen aning om hur den är...