Kände bara att jag måssssssste få vara inlägg 400 :p

freeride_nu

Aktiv medlem
Och, när ja ändå håller på... vikken twin tip skida tyckeru e bässt??? Själv tycker ja salomons 1080s 169or e heeeeeelt underbara!!!!

Att vara nummer 400 var verkligen en merit....jaup.... Snyggast är ändå K2 enemy...men men.... Teignethy är toksköna jo!!

ja du johan k2 enemy är fasen snyggast, tycker jag. men också SÄMST.
tyvärr. line har snygga skidor, men de ska tydligen också suga. okej 1080 är ganska snygg...

men till nästa år kommer det en jädrans massa snygga lagg.

Jag tycker ändå att de snyggaste twinsen är pro candide.Har aldrig testat dem men de ser ju för jävla bra ut.

Ross Pow air 2001 e helt klart dom ballaste . Schyst kebab kittade med fet guld kedja å knytnäve med ringar..
Sen att den e svart med vitt sträck på gör den bara grymmare..

kul att åka på ar den åxå.

minus för vit undersida

... nästa års 1080 169cm... (Dorion pro model)
Det måste vara dom snyggaste skidorna någonsin eller?
Ett litet minus för undersidan dock..kanske...

Håller med om att de är de snyggaste Twinsen, men ovansidan blir förbannat repig och de vita belagen är faktiskt de snyggaste jävla belag jag har sätt.

de är sköna att glida fram på och så länge du inte kommer fram till en isfläck går det ju bra (kanterna SUGER)

Tjenare PATA, du har nog fått det där om bakfoten för det är inte 2001 års modell du beskriver det är 2000 års modell som jag förövrigt är ägare till

Tycker Pokemon raketerna är bland de ballare just nu. Annars kanske ett par AK Enemy? Twins ska va långa och feta annars är man ju en gejblejder ;)

Tillbaka
Topp