Känn dig ÄGD! (Förebild för tjejer?)

japp hon är ganska duktig. får hon bara in axlarna lite bättre i linje med brädan som hon får när hon kör switch så kommer hon utvecklas fort som fan. =D

combatspenat sa:
japp hon är ganska duktig. får hon bara in axlarna lite bättre i linje med brädan som hon får när hon kör switch så kommer hon utvecklas fort som fan. =D
vadå ganska duktig? en 7årig tjej som e såpass bra??

riktigt riktigt riktigt bra är vad hon är.. hade gärna sett lite mer snurrar. men de kommer nog med att hon växer lite och lägger på sig några kilo :D

riktigt bra, dock tycker jag att föräldrarna ska ta ansvar över att lillflickan ska använda hjälm....

sick sick sick sick sånt där är inte bra för hälsan att se.
man undrar ju vilka som är hennes päron för en sån talang måste ju ärvas? i alla fall lite

Ekstroem sa:
riktigt bra, dock tycker jag att föräldrarna ska ta ansvar över att lillflickan ska använda hjälm....
varför tror du hon är så bra? är det tack vare hennes överbeskyddande föräldrar?
don't think so, snarare att de inte bryr sig så mkt

Nån som vet vad låten heter?

edit: kom på att det är 24...

Senast redigerad av en moderator:
effeh sa:
Ekstroem sa:
varför tror du hon är så bra? är det tack vare hennes överbeskyddande föräldrar?
jag tror hon fortf skulle vara lika bra om hon använde en hjälm som föräldrarna satt på henne elr nåt

Deespin du kan ju förtälja hemligheten vad låten heter till mig. jag hade på annan musik så hörde inte å nu äre dags för serier!

effeh sa:
Där har vi svaret till hur ens barn blir jibbstjärnor gott folk, man ska helt enkelt inte bry sig om dem.

Effeh är smartast idag, lycka till med dina kids.

Jävligt orädd är vad hon måste vara, inspiration! Hoppas ens framtida barn är likadana:D

Shit! Hon var grym. Skön stil på railsen hade hon också.
Hoppas man får se mer av hon, typ x-games osv.

Ekstroem sa:
Mangeeeee sa:
effeh sa:
Ekstroem sa:
jag tror hon fortf skulle vara lika bra om hon använde en hjälm som föräldrarna satt på henne elr nåt
Kollade ni på filmen?
Eller hur fan missade ni att hon hade hjälm?

Hon hade inte hjälm vid några tillfällen typ 5 rails, 1st 180 och 1st 360 .. samt den där träbiten...

Jag tror faktiskt hon använder hjälm när hon provar nya saker fast visst.. man borde alltid ha hjälm...

Men att säga att hon inte använder hjälm är ju helt fel!

Cool tjej förövrigt... ME want to se mer :)

edit... DAMN .. hoppas hon älskar det för annars kommer hon ju tröttna ...
kolla bara hennes preseason träning http://broadbandsports.com/node/4430

edit2: haha hon började åka när hon va 5... sponsrad av burton vid 6.. och då såg det ut såhär.. http://www.broadbandsports.com/node/3644 ... JÄVLAR VILKEN SKILLNAD på 6 och 7 år.. hon kommer lätt bli nått om hon gillar det hon gör och inte är rädd för ett benbrott eller 2.. kolla bara 180'n upp på railet vid 2.12! snyggt...

Senast ändrad:
fett! hon blir grym om hon bara håller fötterna på jorden och inte får britney spears syndrom... folk som blir för fort bra brukar inte riktigt klara av pressen och uppmärksamheten.. men grym åkning, mer snowboard åt folket!

hon är grym! hade dock gärna sett att hon hade hjälm..tror nog föräldrarna bryr sig rätt mkt..säkert dom som hjälper henne att träna..men en hjälm är rätt billig försäkring på en 7 åring..

Det där var det sjukaste någonsin! Bara sju år, inte klokt!
Hon kommer vara en i eliten. Hon har helt enkelt inget motstånd...

Tillbaka
Topp