Karhu 130

• Trådstartare Trådstartare ume
  • Start datum Start datum
Karhu 130
Inte för att jag har åkt dom MEN det är exakt samma lagg som Line prophete 100/130. Så ngn borde ha koll på dom. Prophete 100 kallas iaf för "the one quiver ski" så den lär vara sjukt allround! Samt att 130 kallas för "the humvee of skis" säger oxå en del :P

Karhu 130
Jag har åkt på bägge.

Rando på 130 är väl inge ja skulle rekomnedera... Men på 100 så är det grymt....

//H

Karhu 130
Är ni säkra på att det är exakt samma skida??

Intressant i så fall för Team 100 finns för 499Euro på www.freeheel.fi har dock ingen aning om dom leverar till sverige...

Tex

Karhu 130
Tack för svaren!
PNyberg: Är det samma skida som i samma mått el. samma skida som i samma skida? (Mått, flex,tillverkare..?) Line ser ju trvligare ut en årets Karhu, om man skall prata estetik.
Hasse: Varfär inte rando på Karhu 130? Tänkte duken el. minna gamla Fritschi Freeride.
Har inte så stor erfarenhet av superfattys så ge mig gärna en lektion.

Senast ändrad:
Karhu 130
Inge skoj att gå på skrå med så feta skidor. Och Fritschi är absolut för vek för det. Men allt går. Men skulle hellre rekomendera en skida med max 115 i midjan för tur. Men allt går ju iofs..

//H

Karhu 130
ume: Jag kan inte garantera 100% att det är identiska skidor. Men det är samma fabrik som gör dem och samma formar, sen kan det vara skillnader i styvheten. Åtminstone är det inga jätteskillnader.

Tillbaka
Topp