Kashmir

fjonken

Ny medlem
Kashmir
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet lite mer om Kashmirs skidåkning, ska dit i slutet av feb början av mars!
Är snön bra?
Tack/ Johanna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp