kasta äpplen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ninno

Ny medlem
kasta äpplen
Min pojkvän påstod att alla har plockat äpplen och kastat dem på förbipasserande bilar när de var små, har ni det?

kasta äpplen
vad är meningen med denna tråden i ett skidforum?.. haha

svar på frågan: nej jag hatar äpplen

kasta äpplen
Nej faktiskt inga äpplen men många snöbollar har kastats på bilar och husfönster i min barndom.

kasta äpplen
äpplen har jag aldrig kastat, men när vi gick på lekis kastade vi sand/lerabollar på bilar som åkte förbi,, snöbollar har hänt många gånger.. och inte minst skjuta soft-airgun på tanter osv.. men inte när dom åker bil skulle dom ju inte känna xD

kasta äpplen
asså jeppenator är freerides största freeride-slyna. inget illa menat men du har skrivit på var enda tråd jag har läst :). Antigen har du inte mkt att göra förutom att hänga här..eller så gillar du det bara :P

kasta äpplen
äpplen äter man inte kastar däremot allt som inte går att äta kan man gö lite vad man vill med

kasta äpplen
aa det har jag. aendrew var med, o han blev tagen av killen från bilen. som sa att han skulle polisanmäla. det var tider det.

kasta äpplen
självklart, kastar jämt ruttna äpplen på höstkanten på alla bilar och andra fordon som kör förbi.

kasta äpplen
ja, när jag var tp 5 år så kastade vi ut äppelskrutt på gatan, men i övrigt så är det mycket snöbollskastning på bussar och bilar =)

Senast ändrad:
kasta äpplen
absolut, fick jagning över hela samhället, uppfriskande med adrenalinjagning.

edit: Offret skrek från vägkanten att han kallat på polis, flera gånger. dog av garv av hans försök att locka fram en.

Senast ändrad:
kasta äpplen
Klart man har gjort det. Det är bäst på hösten, när äpplerna är ruttna och äckliga. DÅ ska man kasta, det rekomenderar jag :D

kasta äpplen
ägg är jätte rooligt! specielt om man hittar en bil som har rutorna nervevade....
Äpplen blir d ju typ bucklor av, lite för grovt för mig ;)

kasta äpplen
Dannee sa:
Japp äpplen,ägg,snöbollar, apelsin,tomat :D
hur kunde jag glömma, shame on me..

ägg har kastats sååå många gånger.., sjukt kul men de är mkt roligare direkt på människor än på bilar.. riktigt kul att dra runt me moppen på kvällen och ägga..

kasta äpplen
Philiip sa:
ägg är jätte rooligt! specielt om man hittar en bil som har rutorna nervevade....
Äpplen blir d ju typ bucklor av, lite för grovt för mig ;)
'

av erfarenhet så vet jag att ägg kan göra mycket fina spår i lacken, blir inte tagen men fick veta de i efterhand. så äpplen är nog lika säkert

kasta äpplen
Klart jag kasta äpplen fast det var inte bara på bilar utan det vart ETT fönster o det fönsteret sa de kliiiir om :P Sen vart vi jagade av polisen när vi kasta äpplen på bussar också ^^

Senast ändrad:
kasta äpplen
Det är inte för inte det finns en OT-tråd. Varför inte använda den till sånt här??

kasta äpplen
jag blev nästan tagen av en kille förra året på fyllan när jag kastade en snöboll på en lastbil, that was some serious fun.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp