haha,, jag är sveriges svar på 50-cent när han växte upp i ghettot..Shawty sa:Haha din bad ass alwaysCrash! Att skjuta på gammla tanter med soft-airgun![]()
haha word! Jag har då aldrig kastat några äpplen eller skjutit med soft-airgun.........NOT!alwaysCrash sa:haha,, jag är sveriges svar på 50-cent när han växte upp i ghettot..Shawty sa:Haha din bad ass alwaysCrash! Att skjuta på gammla tanter med soft-airgun![]()
klockren, hur gamla va ni?Huggybear sa:aa det har jag. aendrew var med, o han blev tagen av killen från bilen. som sa att han skulle polisanmäla. det var tider det.
hur kunde jag glömma, shame on me..Dannee sa:Japp äpplen,ägg,snöbollar, apelsin,tomat :D
'Philiip sa:ägg är jätte rooligt! specielt om man hittar en bil som har rutorna nervevade....
Äpplen blir d ju typ bucklor av, lite för grovt för mig![]()
det värsta är att det hände ngn gång under högstadiet. minns inte riktigt när. 7an eller 8an tror jag.Irra sa:klockren, hur gamla va ni?Huggybear sa:aa det har jag. aendrew var med, o han blev tagen av killen från bilen. som sa att han skulle polisanmäla. det var tider det.