Katana eller Mantra billigast?

lalle81

Ny medlem
Har ni sett Katanan eller Mantran på rea nyligt, isf var hittar jag dom billigast?? (butik eller nätbutik)
Kollade sport-conrad men hittar dom inte i sortimentet, vet ni om dom funnits där tidigare?

Senast ändrad:
Varför Katana eller Mantra för? Stor skillnad pà dessa ju. Vilken längd vill du ha pà Mantran och Katanan?

//H

Letar efter en allroundskida med betoning på offpist... Kan hända att Katanan är lite för bred för ändamålet?!?

Jag är 181, väger 83kg, tränad... Har inte åkt spec mkt offpist, men kört en hel del i pist, har hyffsad teknik.. Letar en skida kring 180-185cm

JA Katanan är för bred för svenska fjäll som allround skida skulle jag säga. Dà är mantra bättre.

/H

Gotama 183 eller 190 kanske???
Om det nu är Völkl du vill ha, eller förresten Det är klart att du vill, det vill väl alla he... he... Jag skulle satsa på den längre skidan. Jag har för mig att längderna på Völklsl FR-skidor är lite kortare än angivet, så är det i alla fall med Wall, Bridge, Karma m. fl. av Völkls Twintips. Hasse som brukar veta det mesta vet säkert det också.

Kollade med Conrads men de var tydligen slut hos dem... Vet ni vilket pris de Mantran legat på hos Conrad förresten?

Tillbaka
Topp