Kategorisering i Videoklipp

Claaees

Ny medlem
Jag tycker kategoriseringen i videoklipp borde förbättras en aning. Istället för att bara kunna välja mellan de olika typerna av sporter tycker jag att man dessutom borde kunna kategorisera sina filmer efter om det är en trailer, hel film eller bara några korta ihoppsatta klipp. Det borde även gå att sortera klippen på olika sätt, t. ex högsta betyg, senast respektive tidigast inlaggda, flest röster, flest sedda. + att man borde kunna välja vilka klipp som man ser när man öppnar Videoklipp fönstret i början, ungefär som man kan göra med forumet, så man kan välja att t. ex bara visa snowboard och skidfilmer etc.

Ja det låter bra, för om man gör en seriös lång film och vill visa upp den så är det ju tråkigt om den försvinner bland alla småfilmer som folk har lagt upp bara för att det är kul.

Johan har sagt att det kommer en topplista och sånt senare, men funktionen är ju ny så den kommer säkert utvecklas.

jo precis. tittade igenom lite videoklipp nyss men tröttnade då nästan inget var värt att kolla på.

aah, som du säger så är ju funktionen ny och så, och fortfarande i beta version, men tänkte att det kunde vara bra och komma med lite förslag så det går att utveckla, för det är en bra idé med att ha den!

Jag tycker att studsmatta borde finnas med på videoklipp funktionen. Känns ju jävligt konstigt när alla som vill ladda upp nåt måste göra det i forumet, speciellt när de flesta av filmerna inte e så bra

Setermannen sa:
Jag tycker att studsmatta borde finnas med på videoklipp funktionen. Känns ju jävligt konstigt när alla som vill ladda upp nåt måste göra det i forumet, speciellt när de flesta av filmerna inte e så bra
grejjen är att du kan blockera studsmatteforumet...videoklipp skulle ju bestå av 90% studsmattefilmer annars tror jag

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp