Uppgradering av fotoavdelningen

FBacklund

Ny medlem
tja, kom bara på en grej...

är det någon som tycker att man ska kunna rösta/ ha betyg på foton också?
alltså samma system som röstning på video...

om ingen tycker det behövs det ju inte...
kanske ingen bra idé kom bara på det nyss...

annars kan johan kanske fixa det...?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

johan sa:
En uppgradering av fotoavdelningen är planerad. Så fyll gärna på med funktioner som ni vill se? på videoklipp har vi även favoriter, är det intressant för foto?

Ola och jag har även pratat om att ta en en expertpanel som kan välja ut bilder och skriva en motivering. Vad tror ni om det?
Nu har vi våran grundare med också, så fyll på med grejer nu då!

Senast ändrad:
En uppgradering av fotoavdelningen är planerad. Så fyll gärna på med funktioner som ni vill se? på videoklipp har vi även favoriter, är det intressant för foto?

Ola och jag har även pratat om att ta en en expertpanel som kan välja ut bilder och skriva en motivering. Vad tror ni om det?

johan sa:

tänkte på det där med favoriter också.
det andra lät ju inte heller så dumt...

Senast ändrad:
Jag skulle vilja att det gick att bli taggad på bilderna. Kanske inte på samma sätt som på facebook, men om jag till exempel ser en fin bild och vill se mer bilder på samma åkare så klickar jag på hans namn så kommer alla bilder han är taggad på upp.

martindahmartin sa:
Jag skulle vilja att det gick att bli taggad på bilderna. Kanske inte på samma sätt som på facebook, men om jag till exempel ser en fin bild och vill se mer bilder på samma åkare så klickar jag på hans namn så kommer alla bilder han är taggad på upp.
men det går väl att söka på åkare annars...?

Senast ändrad:
KIKO94 sa:
martindahmartin sa:
Ja det stämmer, men det skulle även vara skönt om man från åkarens freerideanvändare kunde se bilderna han/hon är taggad i. Så om vi säger att jag till exempel går in på din sida så ser jag enkelt alla bilder du är taggad i.

martindahmartin sa:
KIKO94 sa:
martindahmartin sa:
Ja det stämmer, men det skulle även vara skönt om man från åkarens freerideanvändare kunde se bilderna han/hon är taggad i. Så om vi säger att jag till exempel går in på din sida så ser jag enkelt alla bilder du är taggad i.
ja, jag fattar. det hade varit nice...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp