KIM BOBERG vann Jibacademy i Mammoth

jeppenator

Aktiv medlem
Efter 4 dagars tävlande så står totalsegraren i jibacademy 2008 klar.
Kim Boberg kammade hem storsegern i mammoth, där han tävlade emot dom bästa unga talangerna i världen.
vill bara passa på att gratta honom.

sjukt vad snubben har utvecklats i år, blir kul att se vad som händer härnäst i killens karriär, först parlino swedish open, sen nordic slopestyle, sen jibacademy sverige å nu jibacademy mammoth!

vad tror ni? sveriges nästa supertalang på den internationella jibb scenen?

Det är bara att hoppas att han inte drar på sig några skador, då kommer han ha en ganska fet pensionspeng när han lägger av med skidåkningen.
Lycka till i framtiden Kim!

Allt detta visar ju bara på att sverige verkar ha riktigt bra förutsättningar för att bli det ledande landet inom jibb. jag menar 2 svenska segrare i rad är fan inte illa när dom finkammat dom stora jibbländerna i världen på talanger. Grattis till Kim.

kommer det ngn film eller nått därifrån??? grattis till Kim btw....

v-larsson sa:
Allt detta visar ju bara på att sverige verkar ha riktigt bra förutsättningar för att bli det ledande landet inom jibb. jag menar 2 svenska segrare i rad är fan inte illa när dom finkammat dom stora jibbländerna i världen på talanger. Grattis till Kim.
vem vann sist då?

jeppenator sa:
Mr_Board sa:
v-larsson sa:
vem vann sist då?
dubbel H såklart!
det var väll nick martini som vann förra jib academy? :S

Tillbaka
Topp