Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det ju inte jag som har testat Kungpinnen, men jag har läst texten x antal gånger och jag tycker snarare attchrtur sa:Komiskt att FR just kom ut med artikel där man lovordade bindningen....
Kanske blev lite fel, men det var riktat mot tillverkaren, och sedan när/hur tidningar och sidor gör sina tester låter vi vara osagt...chrtur sa:Ibland undrar jag hur man egentligen testar produkterna? Mer mot reklam och sälja dem istället för att verkligen använda dem....
/Christian
På plus-sidan stod det ju "välkonstruerad"...Heddious sa:Nu är det ju inte jag som har testat Kungpinnen, men jag har läst texten x antal gånger och jag tycker snarare attchrtur sa:Komiskt att FR just kom ut med artikel där man lovordade bindningen....
@Vattendroppe gillar idén mer än vad han gillade den faktiska testade produkten. Eller har jag missförstått recensionen, Osquar?![]()
Nja, läs igen. "Välkonstruerad och robust häldel" tycker jag mig läs i alla fall, och just häldelen hade jag inga problem med och jag vet inte heller någon som haft detchrtur sa:På plus-sidan stod det ju "välkonstruerad"...![]()
När vi i skidmedia testar nya prylar gör vi det oftast under en eller ett par dagar, max. Då blir det också logiskt att det är funktion (och design) som man fokuserar på i första hand eftersom man helt enkelt kör på prylarna för kort tid för att kunna uttala sig om hållbarhet över längre tid. Och det är ju över lite tid som sådan här grejer utvisar sig. Men man borde ju nästan alltid ha en friskrivning i varje testartikel med reservation för eventuella barnsjukdomar eller hållbarhetsproblem. Jag tror jag skrev något liknande i mitt första intryck av Kingpin här på forumet i höstas.chrtur sa:Kanske blev lite fel, men det var riktat mot tillverkaren, och sedan när/hur tidningar och sidor gör sina tester låter vi vara osagt...chrtur sa:Ibland undrar jag hur man egentligen testar produkterna? Mer mot reklam och sälja dem istället för att verkligen använda dem....
/Christian![]()