Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska till whistler den 13 jan å leka lite där till 1 maj. Tänkte ta me min ss 11 dit, men frågan e ju om d finns något folk som kitar där? har någon överhuvudtaget sett någon kitare i whistler? Åker dit för skidåkningen, men d e ju kul att kita