kite

mumak

Ny medlem
kite
Ska till whistler den 13 jan å leka lite där till 1 maj. Tänkte ta me min ss 11 dit, men frågan e ju om d finns något folk som kitar där? har någon överhuvudtaget sett någon kitare i whistler? Åker dit för skidåkningen, men d e ju kul att kita
 
kite
jag tror nog inte det... Men om det är så att jag åker dit nästa säsong, då tar jag med kite! Så om du orkar vänta en sess så...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp