Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Inte i krokarna nu men åkte där ifrån i söndags när eländet precis börjat. Har ju bara fortsatt så nu ser det väl inte så kul ut nej..
Jag antar att vi ses på parken!
förhopnningsvis, det är där som det får hända, tennis tema är inte helt fel, fram me linne, panband och korta schorts. finns de nå bra erbjudanden i baren? :p
det var ju inte som om man hade skidåkningen i fokus inför nyår.. för då hade jag inte laddat upp med 2 kartor öl + en jäger för 5 dagar.. hoppas däremot på att dom får lite snö så man kan få åka lite gran iaf:P
sen skulle jag tro att den där parken kommer vara ganska fullsatt om vädret fortsätter såhär hehe..
GOD JUL
Tänkte låna den här tråden lite jag har funderingar på att åka upp till kittel den 24 till 27 januari och tänkte nu kolla om någon har lite uppdateringar på snöförhållandena.
På hemsidan står det att det är runt 80 cm i offpisten.
tjena Anjoh
ja har en bekant som jobbar där o ja sak själv upp dit v.5..
o det ja ha hört från honom är att det är sjukt bra åkning där just nu men skön o mjuk puder över hela berget...
så det är nog mödan värt att fara dit
mvh tobbe