Kittelfjäll

ThomasH

Ny medlem
Kittelfjäll
Hmm... Alla verkar dissa Kittel rätt hårt just nu, men sanningen är att jag skiter i vad Patric gör och inte gör med sin personal. Jag åker dit för att åka skidor, inte agera som facklig medlare... Detta föranleder mig att fråga hur förhållandena är där just nu? En kompis kom hem från Åre idag och kunde rapportera om blåis utanför pisterna och det lät inte kul! Är det bättre i Kittel?

Undrar...
/ThomasH

Kittelfjäll
Jovisst är kittet ett av Sveriges bästa ställen att åka skidor på men det är inte det vi dissar! Meningen med alla inlägg (b la mina) är för att göra folk medvetna om att jobba där och att ha kontakt med Patrik inte är att rekomendera. Jag själv kommer nog inte att åka dit på ett tag och hoppas nog innerst inne att stället konkar och inaveln däruppe dör ut. En ursäkt skulle inte heller sitta fel =)

Kittelfjäll
Hmmm, när ja var där v.9 så kan man säga att det s.ö.g! finns knappt nån snö alls, och det har inte snöat mycket mer sen dess, nån dag kanske, så vill du åka puder får du nog tyvärr leta dig nånannanstans!

Kittelfjäll
Är just hemkommen från kittel. Det var kasst med snö, tyvärr! Det mesta har blåst bort och man har tur om man hittar ens en centimeter puder nånstans... Men men det är ju tanken som räknas..

Tillbaka
Topp