Kitzbühel

emma-anna

Ny medlem
Kitzbühel
TjA alla GOA och GLADA! HEJ!

Vi är två minst lika goa tjejer som älskar skidor och snowboard, därför tänker vi dra till alperna i vinter! Problemet är att vi saknar boende, så vi tänkte höra om vi kan få hyra in oss hos någon ca 4 veckor i januari eller februari. Hör gärna av er till oss i så fall på tel. 0739-685723 (Anna) eller 0739-340703 (Emma)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp