Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och varför skulle den behöva flackas ut?paffare sa:Jaaa!:D om de blir tilräckligt stor får ni hjärna flacka ut kicken lite, och längre transition![]()
Därför att den är sprättig som fan. Den får gärna var lika brant men isåfall längre transition. Ang att vända runt i landningen håller jag med.JoakimN sa:Och varför skulle den behöva flackas ut?paffare sa:Jaaa!:D om de blir tilräckligt stor får ni hjärna flacka ut kicken lite, och längre transition![]()
JA!!!!! Fast nu vill jag helst ha en 20 meters stepup om Ernie kan fixa det. Gärna dubbla parkliftar också.felix sa:Äntligen har någon tagit tag i saken och bygger hopp på Isaberg! Bra Tobbe-ring!
jaa elr hur, fett jobbigt att dem använder rail-kickarna som hopp också!M-attee sa:jävlar vad bra, vore även sjyst om ett staket kom upp före platån så man inte behöver överraskas av små slalomgnuttar som sätter sig och äter picknick i landningen.
robin, åk till flottsbro istället, det e ju närmare oxå:OR_HoFmAnN sa:fan va bra
har längtat
jag frågade hon som jobbar med jib academy, och on sa att väsjöbackens personal har varit intresserade i år också. flottsbro har inte ens hört av sig.Tweakmaster sa:robin, åk till flottsbro istället, det e ju närmare oxå:OR_HoFmAnN sa:fan va bra
har längtat
en fråga...
Är det bara jag som tycker att dem ska flytta jib academy till flottsbro?