kl : 02:25 Väsjöbacken 10/2-09

Tringen

Medlem
Precis dragit igång 2 kanoner som bara matar snö på landningen!!!!!!
Så den blir brantare och större!!!!

Senast ändrad:
Jaaa!:D om de blir tilräckligt stor får ni hjärna flacka ut kicken lite, och längre transition:)

Senast ändrad:
paffare sa:
Jaaa!:D om de blir tilräckligt stor får ni hjärna flacka ut kicken lite, och längre transition:)
Och varför skulle den behöva flackas ut?

Jag röstar för övrig på förbud att vända runt i landningen! Är sjukt trött på allas jävla kullar 2 meter ner i landningen...

ÅK UT SWITCH OM DU SKA LANDA SWITCH

Känns rätt konstigt att lägga upp en tråd om det.

MÅTTSUND SPRUTAR SNÖ!!!!!!!!!!:O Känns säkert lika viktigt för er i söder som de är för oss i norr=)

Äntligen har någon tagit tag i saken och bygger hopp på Isaberg! Bra Tobbe-ring!

Perfekt, då kommer jag dit imorgon, i måndags kändes det som att isen på sjön hade flyttat upp i backen.

Ska bli kul o testa imorgon, men flacka inte ut kicken, då får man ju ingen ordentlig höjd.

jävlar vad bra, vore även sjyst om ett staket kom upp före platån så man inte behöver överraskas av små slalomgnuttar som sätter sig och äter picknick i landningen.

M-attee sa:
jävlar vad bra, vore även sjyst om ett staket kom upp före platån så man inte behöver överraskas av små slalomgnuttar som sätter sig och äter picknick i landningen.
jaa elr hur, fett jobbigt att dem använder rail-kickarna som hopp också!

Senast ändrad:
Tweakmaster sa:
R_HoFmAnN sa:
fan va bra
har längtat
robin, åk till flottsbro istället, det e ju närmare oxå:O

en fråga...
Är det bara jag som tycker att dem ska flytta jib academy till flottsbro?
jag frågade hon som jobbar med jib academy, och on sa att väsjöbackens personal har varit intresserade i år också. flottsbro har inte ens hört av sig.

Tillbaka
Topp