Kläder

Kläder
Mountain Hardwear, Arcteryx och Klättermusen rockar... Funkar till så väl isklättring, skidåkning, bergsklättring och vissa prylar kan man ju MTB och vandra med också...

Fetaste jackan har Arcteryx, har aldrig ägt nåt bättre... Den har vart på så gott som dygnet runt i vinter!

Kläder
tja!

måste säga att ja e otroligt nöjd me mina peak kläder, reptile jackan å GTXCR brallorna! lätta, smidiga, väldigt stryktåliga å goretex vet ju alla vilka fördelar d innebär. dessutom jävligt snyggt enligt mig!

rekommenderar dessa grejer skarpt, kostar en del men håller många år!

ha d gott!

Kläder
Salomon Advanced Skin - Lätt!

Trodde för övrigt inte att det var möjligt att hitta så stora kläder som jibbern Niklas Karlström kör på.

Kläder
Patetiskt att skriva att peak gör jätte bra kläder. Min mening är att Peak gör kläder som lämpar sig väl för att gå runt och vara snygg på stan istället för att skydda när det blåser storm på fjället.
Peaks motto är att sy en skitsnygg jacka, kasta in lite schysst gore-tex och ta ut ett par tusen extra för den. peak är inga funktionella kläder tycker jag..bara för att jackan har gore tex betyder det inte att den är funktionell!!

Jag kör med helly hansen för att jag tycker de har tillräckligt funktionella kläder till det priset man får betala.

Kläder
Four Elements gör riktigt bra kläder. Har själv en Dimension jacka som jag är supernöjd med. Inte det billigaste märket, men man slipper ha likadana kläder som resten av berget... ;)

Kläder
"Analog är ett av märkena som verkligen är värt sitt Uberpris.
Dom är som klädernas burton"

Ja du, det var ju konstigt att de är som klädernas burton med tanke på att det är burton som gör kläderna...

Kläder
inge jävla peak:S man ska ha skit märken som jag har;P G.Spot brallor o Warp jacka:P inga fina märken men det duger..orka köpa tex SOS saker för 3000 för ett par täckbyxor...kostar ju mer än brädan då fan:P

Kläder
Oljerockar! (Ni vet sådana som Calle Bildt alltid sprang runt i)
Ytan på dem känns åtminstone väldig fet. Finns från många tillverkare.

Kläder
tjaaaa.
funderar på att köpa ett par riktigt baggy braller till nästa sesong(xxl - xxxl).
vet nån vilka märken som gör så stora kläder?
gärna med pris och vart man kan köpa dom skulle vara kul att få veta.
//jens

Kläder
"Analog är ett av märkena som verkligen är värt sitt Uberpris.
Dom är som klädernas burton"

hi hi det va faktiskt ganska roligt sagt...

feta kläder gör annars Holden (sjukt team)

special blends lite tightare grejer tills nästa år e sjukt fina

Kläder
quiksilver är rikigt bra grejor.. dom har verkligen börjat med att tänka på funtion o material... men annars gillar jag four elements prylar.. lite dyra men riktig kvalité.

snakne

Kläder
salomon, phenix, zytt, scott är grymma, men min garderob betår mest av Peak performance så ja röstar för peak.
ganska dyrt men oslagbart och sitter alltid bra.

smakar det så kostar det!!!

Kläder
De ska va feta Oakleybrallor, en sjyst extremjacka och hestra handskar! de e bra grejer de :D

yeah. annars gillar jag.. Quiksilver, Mover, Peak m.m.
och de som säger att Peak är ett skitmärke, och sen själva kör med typ HH kan slänga sig i en blåbärssoppa.

Och peter, du är så oseriös :P "latex"

Kläder
måste gnälla på Helly Hansen. hade nya byxor och istort sett ny jacka till denna säsongen.. sålde jackan i storlek XL för den var värdelös i puder och byxorna var alldeles för tajta, dessutom gick snölåset i sönder hela tiden. sorry helly, vill gilla men det går inte. däremot är 686 grymt. "smarty strike jacket" är hur bäst som hellst.

deras "toolbelt" är bra jävla grymt också. skruvmejslar och kapsylöppnare (för oss mesiga jävlar som inte kan öppna läsk med snusdosa eller tändare). nä, 686 vinner, fast sen har jag inte mycket att jämföra med. det var väl kärlek vid första ögonkastet, mest för att det var det första snölås på en XL-jacka som inte kasa upp, plus att det var ordentligt tajt. säger det igen. 686.

686.

Tillbaka
Topp