Klädfråga

Thos

Ny medlem
Klädfråga
Sommaren närmar sig nu, vare sig man vill det eller ej. Och till sommaren hör mygg, getingar, huggormar och kväljande värme. Så hur lite kläder man kanske skulle kunna önska att ha på sig, så kommer tillfällen då man måste dra på sig varma kostymer. Så nu till min fråga. Kan man under skjortan ha en t-tjöja som andas för att få bort svett och värme, eller är det helt meningslöst då man har en bomullsskjorta över? Eller finns det rent av andra sätt att undkomma flodvågskatastrofer i armhålan?

Klädfråga
jag kör alltid med t-tröja eller linne underst mot överkroppen och de är en bra idé i min mening har dock använt syntet (nylån) t-tröja ett få tal gånger och de suger inte upp och då rinner floden fritt och det är inte det mest behagliga...

Klädfråga
såklart att det funkar. Men det blir ju lite varmare med t-shirt, det är en svår fråga om den ser till så att du slipper lökringar... till en viss gräns hjälper det med t-shirt sen äre bäst att bara köra shorta när de är galet varmt. Sen ska du se till att ta av dig kavajen ofta för att vädra. Annars kommer du få ha den på hela tiden(=jävligt varmt) eftersom du är så lökig.
Du får prova dig fram lite vad som du tycker funkar bäst.
Se förgudskull till att det är en vit t-shirt med tajt passform inget tryck eller skit. och att den sitter bra kring halsen. Alltså inte ghetto...:-P

Klädfråga
om du inte vill svettas en droppe under armarna så är det bara att du knatar ner mot närmsta apotek och införskaffar dig en absolut torr,, der är som en deo du tar på innan du går och lägger dig, och dagen efter kan du springa ett maratonlopp i öknen med en ljusgrön t-shirt utan att minsta svettlök skulle synas i armhålan. så det är en bra grejj att ha på sommarn.

fred ut

Tillbaka
Topp