klarar men det här

• Trådstartare Trådstartare ND
  • Start datum Start datum
N

ND

Guest
klarar men det här
tjaa alla freerajders kan man klara deta med så lite fart?

4tftimg.jpg

4uniqdt.jpg

klarar men det här
har ingen skoter så jag får väll skotta upp en snöhög då:(

Senast ändrad:
klarar men det här
om du inte har skoter blir det som sagt svårt, men du får la staka sönder dig, men alla coola ghetto jibbers har ju inte stavar, blir ett problem.. du får la "skatea" framåt.. eller ha en jävla massa kompisar som puttar på..

klarar men det här
jag kanske får ta ett rep runt mej å två polare som står i varje ände av repet å jag i mitten åsså får dom dra lite gran fast då måste jag nog åxo skatea fram:P

klarar men det här
jag tycker att du ska ta kontakt med en kille som heter Andreas Persson, som tävlar för Kuseruds DSF, han är svenskt rekord i supertungvikt. Nu vet ju inte jag hur pressat schema dagens dragkamps-elit har, men ni kan kanske göra ett pr-jippo av det och bjuda dit pressen?

klarar men det här
krrilleeee sa:
förlåt om jag är dum i huvudet men vad exakt ska du göra?
tror nog att han ska göra något riktigt tufft på skidor/snowboard/blades mot det där leksakshuset, men han vill veta vad tror om han får fart nog från den där lilla fina pulkabacken :)

klarar men det här
Spara bilden till datorn så ser ni hela sen.

Tror nog inte att farten kommer att räcka utan fortskaffningsmedel. Men lycka till för tusan!

klarar men det här
Jag tror att du klarar det, inga problem! Think posetive.

Till alla er som inte ser hela bilden,
Högerklicka>Egenskaper>Kopiera adress>Skriv in i adressfältet.

klarar men det här
ja verkligen. den fruktansvärt långa backen kommer ta dig upp i hastigheter runt 100 kilometer i timmen. du kommer behöva en bromsfallskärm i en ryggsäck för att kunna stanna.

klarar men det här
Ta fart från den lilla gula rutschkanan istället, du får garanterat mer fart där ifrån.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp