knäckte mina xp100 i helgen...

Simonsson

Ny medlem
jag knäckte båda mina Head xp 100 ca 1,5 dm framför bindningen.. reklamera dessa är nog inte att tänka på. eftersom dom är några år nu.. Men jag vet flera polare som har fått ut nya på hemförsäkringen. och då funderar jag lite om det är några som här påforumet som har nå erfarenhet av nått sådant?

Tacksam för svar!

Det här har ju iofs inget att göra med din fråga, men hur lyckades du knäcka båda två?

Jag knäckte min svärfars skida som han vänligt nog hade lånat ut till mig för några år sedan. Min hemförsäkring täckte det, så du borde kunna få ersättning för dina egna skidor.

Upp till tre år får man väl annars reklamera tror jag. Men då måste det ju vara något fel på skidorna utöver att de tagit en med sig in i någon stor sten eller motsvarande.

Lycka till!

haha.. mm.. ja du hur jag lyckades.. Var i björnrike i vemdalen i lördags och där snöade det ganska rejält.. óch så såg jag inte ett flyg i alltför god tid.. men jag hade hunnit väjjat för det men jag tänkte att jag tar det det iaf.. men.. jag hade för hög fart.. flög typ 4 meter upp luften.. så jag missade landningen och stuttade båda två rejält... mm så gikke till..

Tillbaka
Topp