T
The_Snarf
Guest
Kolla vad jag fick i julklapp tråden!
Jo jag fick 600 kr också
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
frågan är om dom var blodiga?jeppenator sa:cashade ju in lite DOLLARSSS idag då, känndes bra!
skippa turistglipan!Kebabmannen sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/4c95d9eb6e4c0296c2a240230f86fb71.jpg[/url]
Sen vill jag bara skryta lite om mina ny brillor
Det behövdeCookieMonster sa:skippa turistglipan!Kebabmannen sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/4c95d9eb6e4c0296c2a240230f86fb71.jpg[/url]
Sen vill jag bara skryta lite om mina ny brillor
fick 4k BAM! du kan få lite om du villKebabmannen sa:Jo jag fick 600 kr också
Glömde lägga till att för typ en och en halv månad så fick jag en soffa och 32" tv och ett ps3! =DDDjibber97 sa:Och ett par handskar =)jibber97 sa:Fick Line afterbang 2012 166cm i torsdags och förra veckan ett par beggade Dalbello krypton IL moro som tidiga julklappar och i morse fick jag en Warp onepice och lite småprylar =D
Får väl se om det kommer mer sen men tror inte det ;D
En liten fråga: Vad ska dom göra med en lins?GOS sa:Hudar till Patronsen, plus en One Piece! Och böcker såklart. Jag är hur nöjd som helst!
Gav bort en Oakley lins till brorsan och pengar till välgörenhet till resten.
Brorsan ska sätta den i Crowbarsen har jag för mig.Kebabmannen sa:En liten fråga: Vad ska dom göra med en lins?GOS sa:Hudar till Patronsen, plus en One Piece! Och böcker såklart. Jag är hur nöjd som helst!
TackGOS sa:Brorsan ska sätta den i Crowbarsen har jag för mig.Kebabmannen sa:En liten fråga: Vad ska dom göra med en lins?GOS sa:Hudar till Patronsen, plus en One Piece! Och böcker såklart. Jag är hur nöjd som helst!
jag skulle oxo behöva vax .. har ej vallat min bräda, orolig att den torkat ut =/Wall-E sa:Små prylarna va typ en 6.0 kepa, vax, kläder och lite till. Jag är nöjd iallafall![]()
Ääääääääääh, Dä ä bar å åk.KungMartin sa:jag skulle oxo behöva vax .. har ej vallat min bräda, orolig att den torkat ut =/Wall-E sa:Små prylarna va typ en 6.0 kepa, vax, kläder och lite till. Jag är nöjd iallafall![]()
själv fick jag ett headset, uncharted 3 av min bror och massa trams : P
:DCyklar sa:A pair of skids, headlurs and a snowbow. Among annat.
:DKungMartin sa::DCyklar sa:A pair of skids, headlurs and a snowbow. Among annat.