freeride_nu
Aktiv medlem
Kom just hem från
Jag kom just hem ifrån Lech som är en by ganska nära St Anton. Där gjorde jag de härligaste åken jag någonsin gjort. Visst prövade man på offpist men man kollade hela tiden upp i backen. Jag startade en mindre lavin vid ett överhäng, den var bara 5 * 10 meter men ändå. Jag satte också en 360 men jag klockade inte landningen, men nu vet jag hur man ska göra. Fan va glad jag är.
Puder frälst
Puder frälst