Kombi Jon Olsson Signature.

oskar00

Medlem
Hej .
Undra om någon vet var man kan få tag på ett par Kombi Jon Olsson Signature handske Rödrutiga Dom har försvunnit ur dom flesta butiker för dom har bara några andra designer Någon som vet någon butik som säljer dom (helst internet ) eller om någon har några att sälja i small .

Oskarrrrrrrr sa:
sprayer_bc sa:
intersport hade för ca 1 vecka sen (i östersund) men de lär väl finnas uppe i åre oxå
Lite långt bara :/ för dom hade dom inte på inter sport i Falun :/
men kolla på www.skistore.se
varför just den handsken? jag har haft sånna fast annan modell o de e nästan ingen värme i dom. köp hellre hestra-handskar, för på dom flesta hestra så e de skinn på utsidan och på själva handflatan, så dom tål mer blåst och kyla

Senast ändrad:
sprayer_bc sa:
Oskarrrrrrrr sa:
sprayer_bc sa:
intersport hade för ca 1 vecka sen (i östersund) men de lär väl finnas uppe i åre oxå
Lite långt bara :/ för dom hade dom inte på inter sport i Falun :/
men kolla på www.skistore.se
varför just den handsken? jag har haft sånna fast annan modell o de e nästan ingen värme i dom. köp hellre hestra-handskar, för på dom flesta hestra så e de skinn på utsidan och på själva handflatan, så dom tål mer blåst och kyla
Men dom är så dyra :/:(

jag ska köpa Hestra Henrik Windstedt pro model, o dom går på 699kr. men de e de värt, de e skinn nästa överallt på dom:D så dom handskarna e nog ett bra köp

men vanligtvis kostar ett par hestra ca 599-1149 beroende på model

Tumvante e det som gæller i år...
Helst stickad lovika av mormor/farmor.

Men satsa på en med avtagbart foder...det ær skønt att hinna få dom torra under natten.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp