kommer det att vara snö

kommer det att vara snö
jajamen! D vet du, spådde precis i tesumpen och det visade på en snödump till första helgen v.17 så du behöver inte vara orolig det komme var snö så ni kräks på´t!

peace!

ps. är det någon som sett min glaskula, kan inte hitta den någonstans och jag ska till verbier snart måste nämligen veta vad det blir för väder sä jag kan välja vilken skaljacka jag ska ta..
Fmaila mig om någon sett den! ds.

kommer det att vara snö
joo parken kommer vara bra.. vi har påsk lov v.15 och då är parken som bäst men parken är alltid öppen till freeride weekend och iår ska parken i stone valley vara öppen till juni...

kommer det att vara snö
Finns mycket snö här nu och mer kommer varje dag.
Dessutom finns det i år fler kickar i området än det finns polarforskarjackor runt stureplan.

kommer det att vara snö
Har aldrig kört i svenska fjällen men har en lgh bokad i Åre över Valborg (=typ 1maj). Kan avboka den fram till måndag. Är det överoptimistiskt att hoppas på att det ska va snö och åkbart kring Valborg? Plocka fram tepåsarna och hjälp mig med en kvalificerad spådom

kommer det att vara snö
alltså ska kanske upp dit på freeride helgen men alla säger att det alltid är jätteslaskigt och hoppen blir dåliga äre sant? (eller är dom bara sura för att man ska åka skidor på valborg och säger sånt då:P)(ironisk)

kommer det att vara snö
ok det verkar vara freeride-event-grej över Valborg. Betyder det att parken kommer vara proppfull av massa jibbers och resten av berget grönt?

kommer det att vara snö
Sista chansen. Avboka eller inte? Är enda chansen till att få lite snö under laggen i Valborg att hänga i en proppfull park eller kommer man kunna bränna åtminstone lite pist utan att köra sina prylar?

Jag fattar att det är omöjligt att ge säkra svar men kvalificerade gissningar uppskattas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp