Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vore bättre med bredare, du pushar verkligen här.. Det funkar ju på street liksom men om du ska köra mest pist och sånt så kommer det skita sig.. Jag har 43 och skulle lätt kört på en 249mm waist board, brädan är också mycket bredare ju längre ut du kommer ju, så bredare stance så Men jag carvar inte precis något..
Beror på vilka vinklar och boots du kör med. Jag har storlek US 10 och körde förut på en supermodel med en midja på ca 24,5, det gick utmärkt men jag kör rätt kraftiga vinklar(På den brädan +42/+30).