kommer det passa?

utemoewbel

Ny medlem
kommer det passa?
en bräda som har width 24.9cm och mina fötter som har cirkus 43-44 ? vill gärna inte att tårna ska sticka ut 5meter och slå i när man åker.. :)

puss
 
kommer det passa?
Vore bättre med bredare, du pushar verkligen här.. Det funkar ju på street liksom men om du ska köra mest pist och sånt så kommer det skita sig.. Jag har 43 och skulle lätt kört på en 249mm waist board, brädan är också mycket bredare ju längre ut du kommer ju, så bredare stance så ;) Men jag carvar inte precis något..
 
kommer det passa?
Beror på vilka vinklar och boots du kör med. Jag har storlek US 10 och körde förut på en supermodel med en midja på ca 24,5, det gick utmärkt men jag kör rätt kraftiga vinklar(På den brädan +42/+30).
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp