Kompisar sökes till säsong i Österrike!

Haaallåå!
:-) Är en tjej på 20 år som siktar in sig på en säsong nu i vinter. Skulle egentligen iväg förra året, men det shet sig så att säga :-) men i år smäller det!
Jag är änsålänge ensam, därför försöker jag lura ihop några lurifaxar som kan tänka sig att stå ut med mig en hel säsong :-) känns roligare att leta boende med ett gäng, även ta sig ner tillsammans.
Har än så länge så smått kikat på st anton, men är sjukt öppen för förslag!

Vaaart är ni????? :-D

Jag är i samma sits. Vill gärna iväg!
Men jag tänker mig lite mer åt nordamerika!
Det hade jag gillat.

De här är typ top tre jag vill till.
Whistler hade legat bland dom om de inte varit OS där iår.

Red Mountain, Kanada
Fernie, Kanada
Jackson Hole, USA

Hittar du nåt där ring mig! :P

Jag tänker åka ner till Zell am See i Österrike hela säsongen i vinter, och är också "ensam". Ska åka med några kompisar som redan har fixat jobb och boende så skulle vara sjysst att hitta någon att dela med för att få ner kostnaden lite. Låter det som något som skulle intressera?

Tjena, Vi är 4'st som har ett boende för 4-7 personer i Mayrhofen Österrike.
Billigt och fint är det.. Problemet är att det ligger i Hippach Schwendberg och det går endast 2 bussar till backen (1km) och 2 bussar hem per dag.. Så om vi tar boendet vore det najs med bil...

Vi har som sagt 3 platser över så Hör av er om någon är sugen eller om någon har bättre boende men saknar folk att dela med så hänger vi kanske på! :D

Mail/msn: Joel@Joefo.se

Tjaa, Vi är ett gäng på 5 snubbar som ska åka ner till österike i december. vi letar boende för fullt nu och vi letar 6 pers lägenheter. om du vill kan du ha kontakten med mig och gärna leta tillsammans med oss, kan hojjta till dig ifall vi hittar något oxå.
peace.

selling sa:
Tjaa, Vi är ett gäng på 5 snubbar som ska åka ner till österike i december. vi letar boende för fullt nu och vi letar 6 pers lägenheter. om du vill kan du ha kontakten med mig och gärna leta tillsammans med oss, kan hojjta till dig ifall vi hittar något oxå.
peace.
Kan Zell am See vara ett alternativ? Jag vill dit och letar gärna boende mer er om det är aktuellt!

Jag är också på jakt efter liknande.
Är också själv.
Vill bara härifrån i princip för några månader, jag är game på vad som helst egentligen, kanada, usa eller varför inte österrike.
Om det är något som känner för att leta lite tillsammans så äre bara dra ett inlägg i gästboken eller vad som.
Hare bra!

Flyger till Bad Gastein den 12e dec. Har bokat in mig på ett hostel i 7 dagar. Håller utkik efter boende, hittar jag inget hoppas jag på att ja hittar där nere =)..

Paya 400 spänn för flyget till Salzburg från Kastrup, tar sedan tåg från salzburg till BG för nån ynka hundring.. hostelet kostar 16 € /natt.. Sjukt taggad!

It is going to be LEGEN wait for it..... DARY! legendary!

Hej där!

Jag är riktigt sugen på zell el zermatt, tänkte också dra ner själv, när tänkte du dra? Har du hittat ngt boende el så ngnstans? Ska du jobba? Jag va i stanton 07/08, riktigt bra men är sugen på att testa ngt nytt:)

Ciao

Jag, en 20-årig kille ifrån gbg har precis fått sparken och är sugen på att lämna detta avlånga land ett tag.
St. Anton (eller annan skidort i österrike), dit går bilen i sista dagarna av november. Har inget boende och inget jobb ännu, tänkte lösa det där nere om inte nån vill hjälpa härifrån.
Bilen, en volvo v70 rymmer lätt 3pers till.

Joina?

Senast ändrad:
Söker någonstans att bo och någon att åka med (skidor) från 16-23 dec - kravet är dock alperna. Betalar 3-4 tusen per månad. Så ni som vill dryga ut kostnaderna lite - skicka ett mail. Är läkarstudernade, kille, 23 år.

Tillbaka
Topp