Köp av bräda

Hampe_ee

Ny medlem
Köp av bräda
Hejsan jag ska köpa en ny skateboard och kullager och hjul men vad ska jag köpa för nått? orkar ej lägga ut så mycket pengar :p Jag är nybörjare ;)

Köp av bräda
minilogo lager, 150 spänn . finns bla på www.widow.se eller stadium. hjul är ju bara springa in på närmsta skatebutik och köpa nå blanks om du inte vill lägga 400-500 på hjul. sen bräda finns det ju 1000 olika i olika pris klasser. www.junkyard.se har stort utbud i flera priser.

Köp av bräda
Köp på www.top12.se som det står här uppe.

Så köper du no brand brädan som är komplett det duger gott och väl. En kompis har en sådan.

No Brand skate i 7 lagers Kanada lönn ger bästa pop, vi monterar den färdigt till dig utan extra kostnad ! med MiniLogo kullager, Jessup grippa, No Brand hjul, montage med stjärnskalle, svarta eller blå No Brand truckar och svart eller vit No Brand skate. Tokbilligt och tokenkelt ! 930 kr!!!

www.top12.se sen söök på NO BRAND så kommer den upp.

Senast ändrad:
Köp av bräda
En Top 12 Blank 299kr om jag inte misstar mig, no brand truckar 249kr(oxå på top12.se), no brand hjul : kring 100kr, Warp Abec 5 kullager : 99kr.

Den setupen funkar prima.. Har ägt/testat allt av dom grejjerna och dom är mycket prisvärda. No brand truckarna är väldigt lika Venture i känslan.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp