festis_jr
Ny medlem
Köp av Freeride skidor 185cm-190cm Midja: 75-85
Vill köpa ett par heta freeride skidor som ska funka bäst i pisten men ska vara åkdugliga i offpisten. Gillar att köra på fort och vill därför ha ett par stabila skidor som inte sladdrar. Vill gärna ha ett par skidor som reagerar kanske fort på rörelser och som biter bra på is. Vilka skidor ska man satsa på då? Jag har funderat på någon av dessa "K2 Apache Reacon", "Rossignol Bandit B2" eller "Völkl Karma". Vet att det är svårt för att veta vilka som passar mig bäst. Men vore nice om någon kunde skriva lite kort om varje varför man ska välja dom!
De skidorna jag funderat på där är ganska dyra. Skulle helst vilja köpa ett par beganade från fjolåret för ca 2000-5000:-. Jag är 19år 188cm 86kg så har ganska bra kraft i benen än så länge. Som sagt vore shysst med lite tips om vad jag ska köpa. Någon som har några bra skidor till salu får gärna höra av sig, festis_jr@hotmail.com
De skidorna jag funderat på där är ganska dyra. Skulle helst vilja köpa ett par beganade från fjolåret för ca 2000-5000:-. Jag är 19år 188cm 86kg så har ganska bra kraft i benen än så länge. Som sagt vore shysst med lite tips om vad jag ska köpa. Någon som har några bra skidor till salu får gärna höra av sig, festis_jr@hotmail.com