spaceduck sa:
jag kör på sector 9 fast me flashback hjul och jag har fler polare som kör på kahalani och jag tycker dem e jävligt överskattde om man inte kör downhill i sjuka hastigheter.
min sector 9 bräda är typ som en blandning mellan en slalom bräda och en cruiser den e rätt fart stabil men ändå kvick i svängarna och mitt tips är att köpa en komplett sector 9 och byta ut hjulen mot ett par lite större efter som sector 9 orginal är väldigt små och om du tycker att truckarna blir för mjuka är inte tillräckligt fart stabila så kan du köpa en par nya och slänga på och då har du ändå sparat typ 1000 kr på att du nte har en handgjord bräda
tjtjtjtjtjennna. vet du vad du pratar om? :S för det första slår jag vad om att min kahalani är sjukt mycket kvickare än din bräda när det g'ller svängarna (det är ju framförallt truckarna som avgör hur snabbt den svänger om vi bortser från hjulbasen), fakta: holey vs gullwing =holey viinner alla gånger.
Sen säger du att man kan köpa en s9 complete (minst 2k i sverige) och sen nya hjul (500kr) och truckar (ca.500kr) och endå tjäna 1000 spänn jämtemot en kahalani? :S en complete kahalani med grymma komponenter går på ca: 2500.
HEJ