Köp inte super snö!

rasmusericson

Aktiv medlem
Köp inte super snö!
hejsan allihopa, skulle bara säga. Köp inte super snön som coolstuff.se säljer. Det går inte att göra nånting med den, jag å en kompis beställde å fick det i förr går och igår skulle vi pröva åka skidor och bräda på det men det gick inte. För det första gled det ingenting det bara klibbade fast skidan. För det andra går det inte att bygga någon ting av de tex om man ska bygga en liten kick av det så kör man bara igenom det och det står att de ska hålla i över 2 veckor men när vi började hade vi 4 och en halv 10 liters hinkar som vi hällde ut på en pressening ocn när vi skulle ta tillbaka det i hinkarna hade vi bara två 10 liters hinkar med snö, så det är värkligen inte värt att köpa! När ja skulle pröva köra gled skidorna isär å jag flög framlänges! kände mig som bambi på hal is! / raasmus!

Köp inte super snö!
KruxeliduX sa:
fan va dåligt väll.. Borde ju typ få tebax pengarna lr nått?
Få tillbaka pengarna för vad? För att det inte gick att åka skidor på det som det inte stod att det skulle gå heller?

Köp inte super snö!
Men eftersom det är folk som lagt upp filmer när dom kör på super snön så verkar det som att det funkar jäkligt bra, det är kanske ni som har gjort nåt fel eller nåt, jag vet inte ja.

Köp inte super snö!
Ewestman sa:
Deespin sa:
KruxeliduX sa:
fan va dåligt väll.. Borde ju typ få tebax pengarna lr nått?
Få tillbaka pengarna för vad? För att det inte gick att åka skidor på det som det inte stod att det skulle gå heller?
Eftersom de är en bild på en som åker snowboard så borde man väl kunna åka skidor på de också.

http://www.coolstuff.se/p807/Supersno.html
Skrev dom nånstans att den där bilden var tagen på några som åkte på såndär "Super snö"?

Köp inte super snö!
SnabbeTony sa:
Men eftersom det är folk som lagt upp filmer när dom kör på super snön så verkar det som att det funkar jäkligt bra, det är kanske ni som har gjort nåt fel eller nåt, jag vet inte ja.
oj, råka bli dubbelpost.

men, var finns det filmer där de åker på "SUPERSNÖ"? Ser inga på hemsidan ;)

Senast ändrad:
Köp inte super snö!
Deespin sa:
Ewestman sa:
Deespin sa:
Eftersom de är en bild på en som åker snowboard så borde man väl kunna åka skidor på de också.

Skrev dom nånstans att den där bilden var tagen på några som åkte på såndär "Super snö"?
Men han kan ju säga att han trodde att man kunde åka skidor på den för att de e en bild me en snowboardåkare å de stog ju ingenstans att man inte kunde åka skidor på den.

Köp inte super snö!
KruxeliduX sa:
Deespin sa:
Ewestman sa:

Men han kan ju säga att han trodde att man kunde åka skidor på den för att de e en bild me en snowboardåkare å de stog ju ingenstans att man inte kunde åka skidor på den.
Det stod inte heller nånstans att man kunde det..

Köp inte super snö!
Deespin sa:
KruxeliduX sa:
Deespin sa:
Det stod inte heller nånstans att man kunde det..
Nemen dom hade en bild på en snowboardåkare och de e väll typ samma sak som att skriva att det går att köra snowboard på snön.

Köp inte super snö!
Som ja fatta de va de mer inställda på att kasta snöboll eller göra snölyktor.. o de kan man ju göra av lera också.. ja menar, bara för att du kan forma något betyder det ju inte att man glider bra på skidor med det...
Sen om de har en bild med skidåkare på säger ju inget om hur bra det går att åka på det.. kan ju sätta upp en kille på skidor på en gräskulle som ser jätteglad ut.. men inte kommer de va bra glid för det....

Tror ni ska kolla efter specifika fejksnöprodukter som lämpar sig för åkning.. känns som medelsvensson skulle köpt fejksnö för att leka med, inte för att jibba....

Köp inte super snö!
lindajn sa:
SnabbeTony sa:
oj, råka bli dubbelpost.

men, var finns det filmer där de åker på "SUPERSNÖ"? Ser inga på hemsidan ;)
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=39194 det forumet om du går ner lite så finns det 2st filmer på det.

Köp inte super snö!
ja tror att ni har gjort fel, för de finns ju filmer när dom åker på supersnön och en film där en kille berättar att man kan använda snön till att åka skidor på!

här e filmerna:

Senast ändrad:
Köp inte super snö!
JagGillarSkidor sa:
ja tror att ni har gjort fel, för de finns ju filmer när dom åker på supersnön och en film där en kille berättar att man kan använda snön till att åka skidor på!

här e filmerna:
"Snön" Verkar ju hålla halvbra

Köp inte super snö!
Köp inte super snö!
JagGillarSkidor sa:

här e filmerna:
på den första filmen säger han ju faktist att det kan användas både för snowboard och skidåkning.

Köp inte super snö!
the_G sa:
vi blandade efter det som stog , ganska exakt faktist. och på nån film jag såg när dom körde på de va de en pressening lite snö å massa vetten kanske såpa oxå , inte vet jag!

Köp inte super snö!
blizzy sa:
Som ja fatta de va de mer inställda på att kasta snöboll eller göra snölyktor.. o de kan man ju göra av lera också.. ja menar, bara för att du kan forma något betyder det ju inte att man glider bra på skidor med det...
Sen om de har en bild med skidåkare på säger ju inget om hur bra det går att åka på det.. kan ju sätta upp en kille på skidor på en gräskulle som ser jätteglad ut.. men inte kommer de va bra glid för det....

Tror ni ska kolla efter specifika fejksnöprodukter som lämpar sig för åkning.. känns som medelsvensson skulle köpt fejksnö för att leka med, inte för att jibba....
det är de att det inte går att göra snöbollar eller lyktor med den, öpnaskar ja kunde lägga ut en bit snö häor på freertideså ni kunde känna hur den var!.

Köp inte super snö!
Raasmus sa:
the_G sa:
vi blandade efter det som stog , ganska exakt faktist. och på nån film jag såg när dom körde på de va de en pressening lite snö å massa vetten kanske såpa oxå , inte vet jag!
Ja alltså måste ni gjort nå fel eller?:S

Tillbaka
Topp