köp lista för rails.

volle

Ny medlem
köp lista för rails.
kan någon skriva vad man ska köpa för att bygga en 3 m jr flat box? och var man kan köpa sakerna i sthlm. / tack:)

köp lista för rails.
nja , du gör som en träbox, sen sätter du en bit typ baoxit eller vad fan det heter, nå plastliknade iaf, å så stålkanter, svårare än så är det inte

Peace.

köp lista för rails.
va kreativ och hitta egna lösningar.....det kan vell inte vara så svårt?

aja detta tog max 1 min att komma på

- trä reglar
- järnrör
- yta (plexi , eller nått annat... nån skulle använda ikea skärbrädor förut?)
- såg
- skruvdragare
- ??svets??
- borr maskin
- plyfa
- färg

//Simon

köp lista för rails.
Gå omkring och leta på t.ex ställen där dom bygger hus som henrik säger, om du vill bygga en junior rail så är plaströr perfect matrial till en rail och plaströr kan man hitta på en massa ställen annars kan du köpa.

köp lista för rails.
alltså hur många såna här trådar finns det inte redan? och vad är det som är så svårt med att tänka ut själv vad man kan tänkas behöva? det här är inget dagis där andra gör allt åt en, jag är starkt på att jobba för 13 årsgränsen på freeride, eller ännu högre.

köp lista för rails.
volle sa:
men orka? kan man inte bara åka till nått byggvaruhus?:O
fyfan mer bortskämd skitunge får man väl leta efter. varför fråga här om du endå tänker åka till närmaste byggvaruhus och be pappa köpa. här lägger folk ner tid och tänker ut billiga och bra lösningar till dig och du svarar med att, ORKA kan man inte åka till ett byggvaruhus och köpa.

köp lista för rails.
Monzax sa:
men fa van gå in på youtube så finns de massa guider för att bygga rails;)
tvärr är det omöjligt för våran Volle här, han är inte nöjd för tipsen han får och beter sig dumt allmänt. Han verkar visa starka syndrom att vara en internet invalid...

köp lista för rails.
Jag tror han är en handelsförlamad liten pojke. Kontakta Scandinavian Shaper ( www.scandinavianshaper.com du kan gå in här på deras hemsida) de bygger säkert en rail/box åt dig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp