Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mm precis va där förra veckan o när boxarna ligger så är d rätt svårt assårasms sa:vissa rails kanske är så kallade händrails ::::D dom är garanterat inte raka
och vem fan är parkgubben?
för man gräva i typ två år för att komma till grundnerasms sa:skämtade bara
ni måste typ gå o säga till där att såhär kan dom inte vara, eller om ni vill ha dom som ni vill själva så ta spaden i handen o modifiera?
Ja det är då inte svårt att hitta parker som har bättre setup på railsen samt fräschare rails. Har för mig att railsen som står uppe köptes in till förrförra säsongen, alternativt till freeride året innan det.SleazyRider sa:Investerar för lite i parken? ehm.. ifall du testar någon av de andra 6 parkerna så kanske du hittar något som behagar bättre? Tjockt med creds till Laffa å co som gör ett hästjobb med Åres parker i synnerhet som de lyckas hålla dem åkbara även när det är över 20+ och folk bara gnäller.
Rails ska för övrigt vara sneda, annars är det ingen sport att köra dem.. lutar de inte åt åtminstonne 3 olika håll är de inte mödan värda.
När jag var där ca 15 mars så lutade alla boxar och rails då med...Kuske sa:Hallå det är den 19:e april och en dryg vecka kvar på säsongen.. Det är väl inte så konstigt att railsen ramlar lite när det blir varmare!?
Tycker de gör ett bra jobb med parken, trots att det varit ett mellanår för parken, med tanke på alpina vm tidigare i vinter.
Pipen har varit kanon i stort sett hela vintern tycker jag..
Sen nästa helg med trippla parker igång så ska ni nog få se på en rejäl upprustning!