Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köpte ett Zandona ryggskydd i helgen och det är grymt skönt, ligger perfekt efter ryggen =)Gsnell sa:Jag är stört nöjd med mitt zandona ryggskydd. kolla på intesport eller ja det beror ju på vart du bor.
Billigt ja, skönt nej.yo_hyper sa:Skön och jävligt billigt är warp.
kvalitet vet jag inte men billig och skyddar
Var säljs den? Stadium? Alpingaraget?Vattendroppe sa:Kör själv med scotts ryggskydd, kostar runt 1000 spänn och är fruktansvärt bra.
Okej, den låter riktigt braRaaz sa:Scott, 1000:-, Stadium. Det med "spännena" runt låren så att plattan inte åker upp. Riktigt skönt!
Jag har köpt denna nu och den är riktigt bra! Och skönRaaz sa:Scott, 1000:-, Stadium. Det med "spännena" runt låren så att plattan inte åker upp. Riktigt skönt!
Pris?kymmer sa:Jag har ett zandona tycker de sitter riktigt sjönt och fungerar bra![]()
du bör nog tillägga var du bor, för att tipsa om butiker i västra gästrikland kan ju kännas lite ovidkommande om du bor i norra västerbotten...AO sa:Fler tips på bra ryggskydd samt lämpliga inköpsställen?
Bor i Karlstad men kan tänka mig att passa på att köpa ett ryggskydd när jag befinner mig på lämpligt ställe.Lee-nus sa:du bör nog tillägga var du bor, för att tipsa om butiker i västra gästrikland kan ju kännas lite ovidkommande om du bor i norra västerbotten...AO sa:Fler tips på bra ryggskydd samt lämpliga inköpsställen?
låter som du köpt för stort? mitt har aldrig åkt upp i nacken :Paelgen sa:Jag kör på den Scott som blivit rekommenderad. Tycker det är jätte bra, MEN det finns ett litet krux beroende på vad du har för byxor. Det finns lixom en liten "svans" på skyddet som sticker ner en bit och på mina gamla brallor så åkta svansen utanför byxorna när jag böjde mig ner för mycket. Detta resulterade i att byxorna trycktes ner lite extra så snön gled in perfekt i kallingarna men ett allvarligare fel var att det tryckte upp skydded för högt, så ifall man ramlade med skyddet där så varnade min kiropraktor mig för att man kunde skada nacken rätt allvarligt...
Så prova skyddet först i butik!