Köpa inline.

• Trådstartare Trådstartare mbertzwm
  • Start datum Start datum
M

mbertzwm

Guest
Köpa inline.
Shue, tänkte köpa ett par inlines till sommaren men hittar inte riktigt nåra..

Så jag undrar bara Vart kan man köpa ett par små inlines kanske storlek 36 ?

Edit:Agressive inlines såklart.

Runt 500-800:- :)

/ m

Senast ändrad:
Köpa inline.
åk till närmaste sportaffär och fråga där?

dom borde ha lite koll på läget. Stadium, intersport å team sportia har då iallfall billiga agressives

Köpa inline.
Deespin sa:
thom8 sa:
artisty sa:
att finna ett par för 500-800kr blir väldigt svårt, du får nog lägga ner 1500kr om du ska få dugliga
men ofta, grabben e ju nybörjare.

åk till nån sportaffär o kolla bara
Får man billigare inlines om man är nybörjare?
nej men man behöver inte lika avancerade grejjer som när man är duktigare

som att köpa en Pro Model skida till en nybörjare.. kanske inte de lättaste att hantera?

Köpa inline.
jeppenator sa:
Deespin sa:
thom8 sa:

Får man billigare inlines om man är nybörjare?
nej men man behöver inte lika avancerade grejjer som när man är duktigare

som att köpa en Pro Model skida till en nybörjare.. kanske inte de lättaste att hantera?
Jag ser inte att det står någonstans att han är nybörjare.

För det andra så skrev artisty att man måste lägga ner 1500 för att få ett par dugliga, och han sa inte vem dom skulle duga åt?

Köpa inline.
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig varifrån du ska köpa. Men om du köper begagnat så lägg pengar på något vettigt. Det är viktigt att den sitter skönt och passar bra eftersom du antagligen ska ha den på dig rätt mycket. Är det rail eller ramp du ska köra?

Kan tipsa om Roces M-12 UFS eventuellt m-12 ufs Oli Short eller ett par Roces Curb.
Jag vet att Base Productions i Gamleby är återförsäljare till Roces. USD är annars ett bra märke som har stor koll på vad man vill ha som åkare

Köpa inline.
kolla den tyska sidan www.grindhouse.de för flertalet grymma modeller inlines

vill du satsa på inlines, köp därifrån

Senast ändrad:
Köpa inline.
thom8 sa:
artisty sa:
att finna ett par för 500-800kr blir väldigt svårt, du får nog lägga ner 1500kr om du ska få dugliga

ofta vad? vill du slå vad? det jag menar är att de inte istort sett inte finns aggrassive inlines för under 1500kr, går väl säkert att hitta k2 på stadium för 1000kr. under det priset får man leksaks inlines!

Köpa inline.
Kolla köp & sälj på www.swedeninline.se
Där hittar du begagbade grejor med kvalitet, visst kan du köra på warp o annat från svenska sportaffärer, men dom pajjar efter en sommar och det finns inga resevdelar. Däremot har alla riktiga märken ett universiellt system så allt passar på allt. Vill du köra seriöst så köp lite dyrare grejor. Det är skillnad, stor skillnad.

Tillbaka
Topp