Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De står att frakt till europa är inräknad... 89 dollar.. så jag antar väl att de är sverige ocksåoscarius sa:Beställt fråg getboards.
Fick laggen under ett par dagar - INOM USA.
Dom delaminerade och nu är dom tillbaka hos getboards. Lätta att ta kontakt med och håller vad de lovar.
Vet dock ingentom om deras frakt till svea..
Nej absolut inte, hur får du det till så mycket?olaka sa:Ok, stort tack för svar! Så ett par lagg (utan bindningar) à 200 dollar skulle kosta ca 2400 + moms 600 + nåt slags exportavgift ca 5 % (säg 150 kr) + frakt ca 1000 = 4150 kr, eller?
Jag hajjar inte riktigt..nomme sa:De står att frakt till europa är inräknad... 89 dollar.. så jag antar väl att de är sverige ocksåoscarius sa:Beställt fråg getboards.
Fick laggen under ett par dagar - INOM USA.
Dom delaminerade och nu är dom tillbaka hos getboards. Lätta att ta kontakt med och håller vad de lovar.
Vet dock ingentom om deras frakt till svea..
Jepps. Det gäller att ha en egen amerikansk adress och betalt med eget amerikanskt kreditkort (dvs som har postadress på sin amerikanska adress) för att garanterat kunna skicka försäkrat från sig själv i USA till sig själv i Sverige. Sedan EU blev notoriska på att beskatta allt från USA är det riktigt svårt att komma undan mer än på tur.K_A_L sa:Har testat att beställa direkt från postorderfirma i USA, via hyrd postbox och via privatperson. Har bara lyckats med bedriften att undvika moms och tullavgift en enda gång av ca. 7-8 ggr jag har beställt något. Problemet uppstår så fort avsändaren deklarerar varans (varornas) värde. Då blir det moms och tullavgift. Och beställer man ett par skidor eller något som är dyrt vill man ju att varan ska försäkrad för sitt faktiska värde om det skulle försvinna på vägen.
vilekn sida köpte du saga stället från???gurra-gurra-gurra sa:lånar bara tråden lite. jag har beställt ett saga ställ. nån som vet hur långt tid frakten tar nu för tiden???
vafan, deras hemsida t.ex??skiman-93 sa:vilekn sida köpte du saga stället från???gurra-gurra-gurra sa:lånar bara tråden lite. jag har beställt ett saga ställ. nån som vet hur långt tid frakten tar nu för tiden???
man kan köpa alla saker man behöver till snow/ski åknging från the-house.com