Köpa longboard

Köpa longboard
jesus fucking christ... SÖK I FUCKING FORUMEEEEEEEET.... vet inte hur många såna här trådar det finns nu.

Köpa longboard
Men the hell.... NEJ DET ÄR JU FÖR ATT DU SJÄLV INTE VET... 90% av alla som säger "jag vill köpa longboard vilken ska jag ha" säger precis som dig... väger 60-90 kilo och vill cruisa.. Och alla svarar samma sak.. "vikten spelar inte så stor roll"

Sen föreslår någon sector nine, madrid, slipstream. Då kommer någon annan och säger.. nää de suger, satsa på Loaded, Kahalani, fiberflex eller fibretech. ALLA tycker olika. Så jag vet inte.. vad mer är det du vill att vi ska göra?

Säger jag Köp en loaded dervish flex 2 så kommer du bli jättenöjd... Säger jag, köp slipstream lowrider, kommer du blir också nöjd.. eftersom du aldrig haft en egen bräda kommer du lära dig den du köper och tycka att den är bra... Så köp inget bullshit på typ, junkyard eller holywood eller stadium, utan köp en bräda från en riktig skatebutik!

SÅÅÅÅ NÖJD?

Kan inte folk lägga till saker som jag glömt, så kan vi ta och klistra in detta inlägg till ALLA kommande trådar som tro mig, -KOMMER- att komma, som är lika dana... and it saaaaakkz!

Peace broders!

Köpa longboard
Håller med todd.. det spelar egentligen ingen roll vad folk säger för att tycker olika.. men tyvärr är många av oss longboardåkare väldigt trångsynta och insnöade när det gäller märken. Gillar man ett märke så suger automatiskt alla andra.
Jag personligen tycker du borde ta en titt på kahalanis egna brädor men som sagt, alla tycker olika så det hjälper inte så mycket med en sån här tråd. Men kom ihåg att man inte måste lägga ut 3000 för att bli nöjd med sin första bräda..

Köpa longboard
Håll dig borta från stadium och intersport. snåla inte, det är inte kul att åka på dåliga grejor. Ska du ha kul tycker jag att du minst ska lägga ner 2k. Kahalani Loaded är väl de hetaste märkena i Sverige just nu.
Jag har en Kahalani Citycruiser, bra för att cruisa och går ändå down hill när du vill börja med det. ska du börja dansa duger den itne så bra till. Jag gillar den.

Köpa longboard
om du har åkt longboard så kan du köpa en loaded.
om du ska börja är de bra att ha en helt vanlig skateboard med
longboard truckar och däck. jag lärde mig känna truckarna asbra !
efter som det gårupp på båda sidorna.
ett ganska bra tips tycker jag , men de e ju från person till person !

peace

Köpa longboard
köpte precis en relativt kort "Madrid" med lite kicktail för 1400:- (rea på boardstore). funkar perfekt för mig att glida runt i stan med, men går även att åka fort om man vill det.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp