Köpa ny Snowboard

Butter

Ny medlem
Köpa ny Snowboard
Har kollat lite på Blue Tomato och hittat några Snowboards, kör offpist, pist och hopp och har åkt i kanske 4 år. Min nuvarande snowboard är 130cm. Vet inte exakt min vikt men runt 60kg så det var det jag fyllde i och är ungefär 163 cm. Jag tycker Rocker verkar bra. Så det är Snowboards med rocker som jag kollar på. Har även hört att Burtons brädor är dyrare än andras för att dom är ett stort märke men behöver inte vara bättre.

http://www.blue-tomato.com/sv/page....ride&$RiderSize=165.0&$RiderWeight=60.0&&_2kf

Länken är till flera Snowboards.

Senast ändrad:
Köpa ny Snowboard
Det är lite av en allround bräda som du e ute efter då med andra ord? Jag själv köpte mig en Gnu Riders Choice C2 BTX för 2månader sen och den är gudomligt skön i både offpisten & pisten och den e jävligt go på hoppen med. Den kostar dock lite mera än dom första alternativen som kom upp från din länk, men man får vad man betalar för :)

Your text to link here...

Dom har 2st 151,5 kvar atm.

Köpa ny Snowboard
Senast ändrad:
Köpa ny Snowboard
Tjena Tjena har lite problem med att hitta en bräda. Jag är 196 lång 105-109 kg och har Snowboard boots i storlek 49. :P Vet i fan vad det är för bräda som gäller när det gäller mina fötter :P en stryk bräda typ. :P

Köpa ny Snowboard
På Burton brädan står det så här:
+ Extras: New 162cm Wide, New Jumper Cables Hi-Voltage, Scoop, Pro-Tip™, and Infinite Ride™

Någon som vet vad som menas med 162cm Wide?

Köpa ny Snowboard
Dom skriver så för att de inte har haft en 162cm bräda i wide förut.
Så du behöver inte vara orolig.

Senast ändrad:
Köpa ny Snowboard
Chrille_E sa:
Tjena Tjena har lite problem med att hitta en bräda. Jag är 196 lång 105-109 kg och har Snowboard boots i storlek 49. :P Vet i fan vad det är för bräda som gäller när det gäller mina fötter :P en stryk bräda typ. :P
Kolla in Donek, http://donek.com/freeride_main.html

De gör grymma brädor och tillverkar brädan efter dina önskemål. Det är nästan enda sättet att få en bra bräda för dig när du har 49 i storlek. Donek är vana att skicka prylar över Atlanten och du får en bräda till ett överkomligt pris med tanke på att den blir anpassad till dig och inte någon halvdan lösning.

Tillbaka
Topp