Köpa ny utrustning

Jeppz88

Ny medlem
Köpa ny utrustning
Tjo.
Finns det nån som kan plocka ihop ett fint paket till mig för en 3500-4k?
176lång och 95pannor.
Åker mycket pist men ska satsa mycket på lek, så en lagom mjuk bräda vill jag ha.
Åker ett par veckor per år och har gjort i 6-7år så man är ingen kung precis :)
Har alltid hyrt innan och nu är det dags för eget, för man märker att skistars brädor suger.


Cheerio!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp