Köpa skidor i Chamonix

Kosmic

Ny medlem
Köpa skidor i Chamonix
Hej!

Skall köpa ett par schyssta skidor nu inför säsongen, undrar ifall det är någon som känner till hur priserna ligger till gentemot Sveriges. Är det värt att köpa dom därnere? Hört rykten om att det tom skall vara billigare.

MVH

Fredrik

Köpa skidor i Chamonix
Köpte mina "K2 axis AK " i Österrike, där låg väl priset ca 2000 kronor lägre än vad samma skidor skulle kostat med bindningar hemma (då ingick bindningar). Efter att ha kört sönder dom senare under säsongen så planerar jag nu ett nytt inköp utomlands. Tror nog priserna ligger lägre i Frankrike också....

Köpa skidor i Chamonix
Kolla in länksidan, där finns en butik från Chamonix.. Tror den heter Cham3 eller nå liknande.. Schyssta priser som f.n!! peace

Köpa skidor i Chamonix
köp definitivt skidor där nere. bättre möjligheter att testa och j*vligt stort utbud! priserna också helt ok

Köpa skidor i Chamonix
www.cham3s.com

Jag har handlat på postorder därifrån och det verkar vara en seriös butik.

Köpa skidor i Chamonix
Hur är det med utbudet och priser på övrig utrustning (förutom i www.cham3s.com)? Vågar/Bör man vänta med ny jacka och ryggsäck till man kommer ner eller är det bästa att köpa här i Sverige?

Köpa skidor i Chamonix
Ger mig återigen in i debatten. Tomtefar, köp grejer där nere. Finns så jäkla mkt mer att välja mellan i de flesta prisklasser.

Tillbaka
Topp