köpa skidor i japan

Johsk

Medlem
köpa skidor i japan
tjena,

tänkte kolla om någon har koll på läget gällande skidor i japan, pris och utbud där borta.
anledningen är den att jag flyger med All nippon dit och har hört att de är ganska hårda med vikten och tänkte spara på det på vägen dit om det är möjligt.

tack på förhand:)

köpa skidor i japan
Japan är stort med många orter. Någon särskild ort du ska till?
Jag har varit i både Hakuba och Niseko ett par gånger. Utbudet är inte enormt. Jag skulle köpa hemma.

köpa skidor i japan
Gazza1 sa:
Japan är stort med många orter. Någon särskild ort du ska till?
Jag har varit i både Hakuba och Niseko ett par gånger. Utbudet är inte enormt. Jag skulle köpa hemma.
instämmer med detta, var i Hakuba och det fanns inte mycket av värde att titta på....

/C

köpa skidor i japan
Johsk sa:
Tack för svaren! Får bita i det sura äpplet och betala för övervikten om så blir fallet!
Hur länge ska du vara borta? Ett modernt skallager och två underställ väger ju ingenting.

Arccteryx Theta byxor 680 g, jacka 550 g, Houdini W's Long Power Tights True Black (första jag hittade på Addnature) 210 g osv.

Inte ens när jag åker bil till alperna får jag ihop mer än några kg skidkläder (jag brukar ha med mig dubbla skallager och 2-3 av varje lager innanför). Det som väger är ju en del saker runtomkring, typ rep, stegjärn, yxor, ryggsäckar, smoking osv.

köpa skidor i japan
jag är väl medveten om det, men har inte ekonomin för lägga ner på ett nytt skalställ därav att det kan bli lite tyngre bl.a.

Tillbaka
Topp