Köpa skidor i st anton

donaldt

Ny medlem
Köpa skidor i st anton
Tjena väntar på ett par Line opus som blivit försenade och grejen är att jag fått en bilplats den 11e och skidorna hinner inte komma i tid.
Kostar massor att frakta så har funderat på att köpa line opus i st anton istället. Vad ligger priserna på skidor i österrike jämfört med sverige?

mvh

Köpa skidor i st anton
Du kommer säkert en del billigare undan än om du köper hemma. Men det är ju såklart frågan om dom har just din aningens obskyra skida i just st anton. Du får väl ringa butikerna på plats och fråga. Annars kan du ju alltid beställa på nätet till din adress i österrike..

Köpa skidor i st anton
donaldt sa:
Tjena väntar på ett par Line opus som blivit försenade och grejen är att jag fått en bilplats den 11e och skidorna hinner inte komma i tid.
Kostar massor att frakta så har funderat på att köpa line opus i st anton istället. Vad ligger priserna på skidor i österrike jämfört med sverige?

mvh
Vad ska du ha för längd på dom? Jag har ett par 179or som jag kan tänka mig sälja

Köpa skidor i st anton
1. logga in på line's hemsida
2. dra iväg mail till de återförsäljare som är listade i anton...

Eller så stannar du till på Conrads butik i Garmisch-P på resan ned, bör inte vara mer än 45 min omväg o mest troligt billigaste alternativet

Köpa skidor i st anton
Angåeende skidköp på vägen ner så någonstans vid München såg jag en Atomic Outletbutik från autobahn. Någon som känner till denna och kanske har hemsideadress? Hade gärna stannat senast men klockan var tre på natten så hade starka misstankar om att de inte skulle hålla öppet då. :)

Tillbaka
Topp